Αντί να εξαρτάται από το προσωπικό του για να ελέγχει χειροκίνητα για ρητορική μίσους, το Twitter χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να μετριάζει το περιεχόμενο. Αυτό συμβαίνει καθώς η ρητορική μίσους έχει προφανώς αυξηθεί στην πλατφόρμα από τότε που ανέλαβε ο Elon Musk.

Την περασμένη εβδομάδα, το Κέντρο για την Αντιμετώπιση του Ψηφιακού Μίσους (CCDH) ανέφερε ότι η ρητορική μίσους στο Twitter έχει αυξηθεί μετά την εξαγορά του κ. Musk.

Μια άλλη ερευνητική ομάδα στο Network Contagion Research Institute (NCRI) είχε διαπιστώσει νωρίτερα ότι η χρήση της λέξης N (nigger) αυξήθηκε σχεδόν κατά 500 τοις εκατό μέσα στις 12 ώρες αμέσως μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας του κ. Musk για την αγορά του Twitter.

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι η ρητορική μίσους κατά των ομοφυλόφιλων ανδρών και οι αντισημιτικές αναρτήσεις αυξήθηκαν μετά την εξαγορά της πλατφόρμας Twitter από τον Musk.

Ο κ. Musk αρνείται τους ισχυρισμούς αυτούς, δηλώνοντας ότι είναι εντελώς ψευδείς.

Το Twitter βασίζεται πλέον περισσότερο στην αυτοματοποίηση για τον έλεγχο του κακόβουλου περιεχομένου, εν μέσω ανησυχιών σχετικά με την ικανότητα της εταιρείας να αστυνομεύει την πλατφόρμα της.

Η Ella Irwin, αντιπρόεδρος του τμήματος Trust and Safety Product της εταιρείας, δήλωσε στο Reuters ότι, αντί το προσωπικό να ελέγχει χειροκίνητα το περιεχόμενο, η πλατφόρμα εφαρμόζει πλέον περιορισμούς.

“Η ομάδα είναι πλέον σε θέση να εργάζεται πιο αποτελεσματικά και να αναλαμβάνει μεγαλύτερα ρίσκα”, δήλωσε η κ. Irwin.

Η τελευταία είδηση έρχεται καθώς το Twitter παλεύει με τη ρύθμιση του περιεχομένου στην πλατφόρμα του. Ο αγώνας αυτός αυξήθηκε μετά τις απολύσεις του περασμένου μήνα, κατά τις οποίες η εταιρεία μείωσε το εργατικό δυναμικό της από 7.500 σε 2.000 υπαλλήλους.

Σύμφωνα με αναφορές, ολόκληρη η ομάδα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η ομάδα δεοντολογίας machine learning της εταιρείας είτε “έκλεισε” πλήρως είτε μειώθηκε σε λίγα άτομα, καθώς και όλοι οι εξωτερικοί συνεργάτες που εργάζονταν σε θέματα ασφάλειας για την πλατφόρμα.

Η ομάδα του Twitter που ήταν υπεύθυνη για την αφαίρεση υλικού σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών στην Ιαπωνία και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού έμεινε με ένα μόνο άτομο μετά από απολύσεις, όπως αναφέρει το Wired.

Η μείωση του μεγέθους αυτής της ομάδας είναι επίσης αντίθετη με τον προηγούμενο ισχυρισμό του κ. Musk ότι η αφαίρεση τέτοιου περιεχομένου είναι η «πρώτη του προτεραιότητά» μετά την ανάληψη της εταιρείας.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η πλατφόρμα microblogging πλημμύρισε για ώρες με περιεχόμενο spam για ενηλίκους, το οποίο οι ερευνητές είπαν ότι ήταν μια προσπάθεια να συγκαλύψουν τα νέα σχετικά με τις εκτεταμένες διαδηλώσεις που γίνονται σε ολόκληρη την Κίνα.

Αναλυτές υπέθεσαν ότι η επίθεση spam bot ήταν πιθανότατα μια προσπάθεια να μην μάθει ο κόσμος για τις διαμαρτυρίες ενάντια στην αυστηρή πολιτική lockdown ‘zero Covid’ της Κίνας.

Την Πέμπτη, η κ. Irwin ανακοίνωσε ότι το Twitter θα χρησιμοποιεί πλέον αυτοματισμούς για να περιορίζει όχι μόνο τα hashtags που προωθούν την κακοποίηση, αλλά και τα αποτελέσματα αναζήτησης σε τομείς που σχετίζονται με την εκμετάλλευση παιδιών.

Συνέχισε λέγοντας ότι η πλατφόρμα θα αφαιρεί πλέον αυτόματα τα tweets, αν αυτά αναφέρονται από επαληθευμένα άτομα που έχουν δημοσιεύσει και στο παρελθόν αυτού του είδους το περιεχόμενο.

Πηγή: independent.co.uk

Tags:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Το e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε επίσης

443 ηλεκτρονικά καταστήματα υποκλέπτουν αριθμούς πιστωτικών καρτών

Η Europol έχει ήδη ειδοποιήσει περισσότερους από 400 ιστοτόπους ότι τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα έχουν παραβιαστεί και διαρρέουν αριθμούς πιστωτικών καρτών σε διαδικτυακούς εγκληματίες.

Αυτόματη αλλαγή ρυθμίσεων με AI στα Windows 11 χάρη στο Copilot

Το Windows Copilot είναι περιορισμένο στην τρέχουσα μορφή του, αλλά η Microsoft θα μπορούσε να εργάζεται σε μια νέα έκδοση της AI που θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τα Windows 11.

Samsung: Απαγορεύει τη χρήση εργαλείων δημιουργίας AI όπως το ChatGPT

Ένα μήνα από τη διαρροή ευαίσθητων δεδομένων της Samsung στο ChatGPT, η εταιρεία προσπαθεί να καταπολεμήσει τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.