Το YouTube κάνει την υπηρεσία του πιο ελκυστική για τους αγοραστές τηλεοπτικών διαφημίσεων με μια νέα διαφημιστική προσφορά που ανακοινώθηκε την Τετάρτη στην ετήσια εκδήλωση YouTube Brandcast upfront στη Νέα Υόρκη. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα εισαγάγει διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράλειψης στις συνδεδεμένες τηλεοράσεις, αντικαθιστώντας τις δύο διαδοχικές διαφημίσεις των 15 δευτερολέπτων που τρέχουν επί του παρόντος όταν οι διαφημιστές στοχεύουν κορυφαία βίντεο μέσω του προγράμματος YouTube Select.
Το YouTube Select λανσαρίστηκε το 2020 και αποτελεί μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών της εταιρείας να εξυπηρετήσει τους διαφημιστές που θέλουν να διασφαλίσουν ότι τα διαφημιστικά τους δολάρια κατευθύνονται σε περιεχόμενο βίντεο υψηλής απόδοσης και ασφαλές για το εμπορικό σήμα. Το πρόγραμμα προσφέρει στους διαφημιζόμενους πρόσβαση σε μια πιο επιμελημένη και ποιοτικότερη επιλογή δημιουργών και εκδοτών σε διάφορες κατηγορίες, όπως μουσική, αθλητικά, παιχνίδια, φαγητό, ψυχαγωγία, τεχνολογία και άλλα.
Σήμερα, το YouTube Select επιτυγχάνει πάνω από το 70% των εμφανίσεων στην οθόνη της τηλεόρασης, σύμφωνα με τα εσωτερικά στοιχεία που παρέχει η εταιρεία.
Τώρα, οι διαφημιστές του YouTube θα μπορούν να στοχεύουν τις καμπάνιες τους σε αυτά τα βίντεο με διαφημίσεις μεγαλύτερης διάρκειας 30 δευτερολέπτων, οι οποίες, σύμφωνα με το YouTube, ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τους στόχους των διαφημιζόμενων και επιτρέπουν “πλουσιότερη αφήγηση”. Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι διαφημιστές μπορούν να επαναχρησιμοποιήσουν τα υπάρχοντα συνοδευτικά τους, αντί να δημιουργούν μικρότερο περιεχόμενο ειδικά για την προσέγγιση του κοινού του YouTube. Εν τω μεταξύ, το YouTube πιστεύει ότι οι θεατές στο σπίτι είναι πιο πιθανό να είναι δεκτικοί σε διαφημίσεις μεγαλύτερης διάρκειας 30 δευτερολέπτων όταν παρακολουθούν σε μεγάλη οθόνη, καθώς αυτό είναι ήδη συνηθισμένο όταν παρακολουθούν τηλεόραση.
Η λειτουργία αυτή έρχεται μαζί με την προσθήκη των διαφημίσεων “Pause” στις συσκευές Connected TV, οι οποίες θα επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν τα εμπορικά τους σήματα όταν ένα βίντεο διακόπτεται.
Οι ενημερώσεις στην εμπειρία των διαφημίσεων έρχονται μετά από μια έκθεση της Nielsen που διαπίστωσε ότι το YouTube (εξαιρουμένου του YouTube TV) ήταν η μόνη υπηρεσία streaming στις ΗΠΑ που αύξησε το χρόνο προβολής της, καθώς άλλες όπως το Netflix, το Disney+, το HBO Max, το Prime Video, το Peacock και το Hulu είτε μειώθηκαν είτε παρέμειναν αμετάβλητες. Η τηλεθέαση του YouTube αυξήθηκε κατά 1,5% από τις 27 Μαρτίου έως τις 30 Απριλίου 2023 -μια αύξηση 0,3 μονάδων μεριδίου- σύμφωνα με την έκθεση.
Η εταιρεία κυνηγάει τα τηλεοπτικά διαφημιστικά χρήματα εδώ και αρκετό καιρό, παρουσιάζοντας την παρουσία της στα TV Upfronts, εκτός από τα ψηφιακά NewFronts, μαζί με άλλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Meta και η Snap. Αυτή μπορεί να είναι η σωστή κίνηση για τον streamer, καθώς όχι μόνο θα του επέτρεπε να χρεώνει τις τιμές των τηλεοπτικών διαφημίσεων, αλλά σχεδόν το ήμισυ του συνόλου της τηλεθέασης του YouTube στις ΗΠΑ λαμβάνει χώρα τώρα στις τηλεοράσεις, ανέφερε το The Information νωρίτερα αυτόν τον μήνα.
Τον περασμένο μήνα, το YouTube προσέγγισε πάνω από 150 εκατομμύρια άτομα σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου του YouTube TV. Επιπλέον, το YouTube ανακοίνωσε το εξής στο Brandcast.
Εκτός από τις διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράλειψης και παύσης, το YouTube δήλωσε ότι οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν σύντομα να προσεγγίζουν τους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλη τη σειρά περιεχομένου NFL, συμπεριλαμβανομένων των live αγώνων στο YouTube TV και τα Primetime Channels ή όταν παρακολουθούν στιγμιότυπα, σχολιασμό μετά το παιχνίδι ή άλλο σχετικό περιεχόμενο. Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το NFL, προσθέτει μια νέα πρωτότυπη σειρά Shorts στο κανάλι του NFL στο YouTube μετά την έναρξη της ποδοσφαιρικής σεζόν με τίτλο “NFL Creator of the Week”.
Φυσικά, το YouTube επεσήμανε τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης του στο event, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι το Google AI μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να βρουν τον καλύτερο συνδυασμό μορφών για την επίτευξη των στόχων της καμπάνιας τους.
Πηγή: techcrunch.com