Το Instagram ενισχύει την ασφάλεια των παιδιών με νέες λειτουργίες DM και άλλους περιορισμούς

Η Meta θα αρχίσει σύντομα να φιλτράρει τα σχόλια και τα μηνύματα σε λογαριασμούς παιδιών που διαχειρίζονται ενήλικες.

Η ανατριχιαστική μου εβδομάδα στο Roblox: Δέχτηκα σεξουαλική επίθεση και χτύπημα ως παιδί που περιπλανιόταν στον διαδικτυακό κόσμο

Σε επτά μέρες, το νεαρό alter ego μου δέχεται κυβερνοεκφοβισμό και επίθεση ενώ εξερευνά κλαμπ, καζίνο και παιχνίδια τρόμου, όλα με γονικό έλεγχο. Είναι η πλατφόρμα ασφαλής για παιδιά ή μια «κόλαση παιδεραστών με βαθμολογία X»;

Μετά την αυτοκτονία εφήβου, η Character.AI απαγορεύει στους ανήλικους να συμμετέχουν σε απεριόριστες συνομιλίες

Η αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Νοεμβρίου, αλλά η εταιρεία θα περιορίσει σταδιακά την πρόσβαση, ξεκινώντας με ένα όριο δύο ωρών την ημέρα και μειώνοντας το όριο τις επόμενες εβδομάδες.

Παιχνίδια στο internet, εθισμός και διάσπαση προσοχής

Τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ραγδαία, η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή και η συμμετοχή παιδιών και εφήβων σε παιχνίδια online.

Το φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού

Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού ή school bullying, όπως είναι γνωστός ο όρος στην διεθνή βιβλιογραφία, είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην παιδική και εφηβική ηλικία.

Οι συνέπειες της χρήσης οθονών στην παιδική ηλικία

Πολλοί ενήλικες αγνοούν ότι το παιχνίδι, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μέσα ανάπτυξης απαραίτητων δεξιοτήτων σε διάφορους τομείς.

Τι συμβαίνει όταν τα παιδιά εκτίθενται ακούσια σε σκηνές βίας στο διαδίκτυο

Ας τι μπορεί να προκληθεί σε έναν χρήστη που εκτίθεται σε ανεξέλεγκτο και αφιλτράριστο βίαιο περιεχόμενο, ιδιαίτερα όταν ο χρήστης αυτός είναι παιδί ή έφηβος. 

Σχολικός Εκφοβισμός

Ο όρος “σχολικός εκφοβισμός” (bullying), όπως και ο όρος “θυματοποίηση” παραπέμπουν σε μία σύγχρονη μάστιγα που ταλανίζει τις σχολικές κοινότητες διεθνώς.

Ο έλεγχος οθονών στους εφήβους: Πώς να επικοινωνούμε για smartphones, social media και gaming

Μέσα από ανοιχτό διάλογο και πρακτικές στρατηγικές, μπορούμε να τα βοηθήσουμε να κατανοήσουν και να συμμετάσχουν ενεργά στη ρύθμιση της χρήσης τους.