Υπάλληλοι των Google και Meta στοχεύουν ανήλικους με διαφημίσεις
Αναφορά αποκαλύπτει ότι μια ομάδα υπαλλήλων της Google και της Meta για να παρακάμψουν τους κανόνες της εταιρείας για τις διαφημίσεις.
Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε πληροφορίες για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και χρήσιμα εργαλεία για γονείς και παιδιά.
Στο επίκεντρο του webinar που διοργανώθηκε από τον INSAFE για τις προοπτικές και τους κινδύνους που ενέχει η τεχνολογία της εικονική πραγματικότητα σε συνδυασμό με την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (virtual reality (VR), augmented reality (AR), and extended reality (XR) applications) βρέθηκε η άποψη των νέων. Άλλωστε η εικονική πραγματικότητα (VR) έχει καταφέρει να προσελκύσει […]
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι το παιχνίδι VR έχει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι τα φαινόμενα της απορρόφησης και της ενσωμάτωσης είναι δύο παράγοντες που συμβαίνουν μόνο στα παιχνίδια VR.
Η νέα καμπάνια, με τίτλο “Shape the Shift: Defining online gender-based violence” επιδιώκει να εκπαιδεύσει και να ενδυναμώσει τους χρήστες του διαδικτύου, και ιδιαίτερα τη νεολαία, να αναγνωρίζουν, να αποτρέπουν και να αναφέρουν διάφορες μορφές διαδικτυακής βίας με βάση το φύλο.
Στο πλαίσιο της εκστρατείας #MediaSmartOnline, που στοχεύει στην ανάδειξη δράσεων εκπαίδευσης στα μέσα επικοινωνίας σε όλη την Ευρώπη και λειτουργεί σε συνεργασία με το δίκτυο των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου (SIC) και την Media & Learning Association (MLA) στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Better Internet for Kids (BIK), δημοσιεύονται μια σειρά άρθρων που εστιάζουν στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.
Αποτελέσματα πανελλήνιας έρευνας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ σε 4.800 εφήβους. Υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Σε μια συνεχή προσπάθεια για την προώθηση ενός ασφαλέστερου και πιο ασφαλούς διαδικτυακού περιβάλλοντος, το Facebook παρουσίασε μια σειρά νέων εργαλείων που έχουν σχεδιαστεί για την καταπολέμηση της σεξουαλικής παρενόχλησης και της κατάχρησης προσωπικού περιεχομένου στις πλατφόρμες του.
Η βία με βάση το φύλο (GBV) είναι ένα ζήτημα που επεκτείνει την εμβέλειά του στην ψηφιακή σφαίρα, διαμορφώνοντας τις εμπειρίες των ατόμων στο διαδίκτυο.
Η νέα πρωτοβουλία του BIK επικεντρώνεται σε πρακτικές μάρκετινγκ που στοχεύουν τα παιδιά στο διαδίκτυο, με σκοπό την ανάλυση αυτών των πρακτικών και την ανάπτυξη εκστρατειών ευαισθητοποίησης .