Η Google πρόσφατα δημοσίευσε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία Privacy Sandbox και το μέλλον των cookies τρίτων στον Google Chrome, στη γερμανική έκδοση του The Keyword blog από τον Antony Chavez, VP της ομάδας Privacy Sandbox. Ειδικότερα, ο Chavez αποκαλύπτει ότι η Google έχει οριστικοποιήσει το Privacy Sandbox API που οι ιστοσελίδες θα μπορούν να αξιοποιήσουν μόλις αυτό καταφθάσει στον Chrome browser. Η εταιρεία σκοπεύει να το κάνει διαθέσιμο από τον Ιούλιο του 2023.

Εν ολίγοις κάτι τέτοιο θα δώσει τη δυνατότητα στους developers να τρέξουν τις απαραίτητες δοκιμές όταν το API φθάσει στον Chrome προκειμένου να αξιολογήσουν την ετοιμότητα των υπηρεσιών τους για ένα μέλλον χωρίς cookies τρίτων.  Το Privacy Sandbox αποτελεί την κύρια πρωτοβουλία της Google για τον περιορισμό του tracking των χρηστών, την ίδια στιγμή που θα επιτρέπει στους διαφημιστές να παρουσιάζουν προσωποποιημένες διαφημίσεις τρίτων.

Τα cookies τρίτων επέτρεπαν στους διαφημιστές να παρακολουθούν τη δραστηριότητα των χρηστών στο internet, αποτελώντας ένα από τα βασικά συστατικά του οικοσυστήματος διαφημίσεων. Πλέον, με το Privacy Sandbox ο browser θα αναλύει το ιστορικό του χρήστη και θα το ταυτίζει με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Στη συνέχεια οι διαφημιστές θα μπορούν να ανακτήσουν τις πληροφορίες μέσω του API για να εμφανίσουν διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντά σου.

Πηγή: ghacks.net

Αφήστε ένα Σχόλιο

Το e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε επίσης

Google: Πρώην υπάλληλος προειδοποιεί σχετικά με το AI

Η Δρ. Timnit Gebru, η πρώην ερευνήτρια της Google AI που διώχθηκε από την εταιρεία τον Δεκέμβριο του 2020 επειδή εκφράστηκε ανοιχτά κατά της ανήθικης τεχνητής νοημοσύνης, προειδοποιεί μια ακόμα φορά για την πορεία της τεχνητής νοημοσύνης.

Skuld malware: Κλέβει Discord και Browser data από Windows PCs

Ένα νέο κακόβουλο λογισμικό, το Skuld, έχει προσβάλει συστήματα Windows σε όλη την Ευρώπη, τη Νοτιοανατολική Ασία και τις ΗΠΑ.

Οι μεγαλύτερες αποτυχίες της Google για το 2023

Η Google, που ξεκίνησε ως μια ταπεινή μηχανή αναζήτησης το 1998, έχει διανύσει μια αξιοσημείωτη 25ετή πορεία που χαρακτηρίζεται από τη διαφοροποίηση σε πολλούς τομείς.