Κατά τη διάρκεια του 2022, η ομάδα που φροντίζει για την ασφάλεια του App Store της Apple απέτρεψε συναλλαγές άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που είχαν χαρακτηριστεί ως δυνητικά δόλιες, ενώ μπλόκαρε και σχεδόν 1,7 εκατομμύρια υποβολές εφαρμογών για παραβιάσεις των πολιτικών απορρήτου, ασφάλειας και περιεχομένου.

Επιπλέον, η εταιρεία ανέφερε ότι κατήργησε 428.000 λογαριασμούς προγραμματιστών και 282 εκατομμύρια λογαριασμούς πελατών λόγω ανησυχιών για ύποπτη δραστηριότητα. Τέλος, απέκλεισε 105 εκατομμύρια απόπειρες δημιουργίας λογαριασμών προγραμματιστών. Αυτές οι κινήσεις έγιναν στα πλαίσια των προσπαθειών της εταιρείας να καταπολεμήσει την απάτη που σχετίζεται με τους λογαριασμούς.

Η ομάδα του App Store ασχολήθηκε φυσικά και με τις εφαρμογές που βρέθηκαν ή προσπάθησαν να εισέλθουν στο κατάστημα εφαρμογών. Έτσι, η ομάδα προστάτεψε τους χρήστες της Apple από εκατοντάδες χιλιάδες μη ασφαλείς εφαρμογές, απορρίπτοντας σχεδόν 400.000 apps για παραβιάσεις απορρήτου. Για παράδειγμα, πολλές από αυτές τις εφαρμογές είχαν στόχο τη συλλογή προσωπικών δεδομένων του χρήστη χωρίς τη συγκατάθεσή ή τη γνώση του.

Άλλες 153.000 απορρίφθηκαν για παραπλάνηση των χρηστών και αντιγραφή ήδη υποβληθέντων εφαρμογών. Περίπου 29.000 δεν κατάφεραν καν να μπουν στο App Store καθώς ανακαλύφθηκε ότι περιείχαν κρυφές λειτουργίες.

Σε περισσότερες από μία περιπτώσεις, η ομάδα App Review εντόπισε εφαρμογές που χρησιμοποιούσαν κακόβουλο κώδικα με δυνατότητα κλοπής credentials χρηστών από υπηρεσίες τρίτων. Σε άλλες περιπτώσεις, η ομάδα ελέγχου εφαρμογών εντόπισε αρκετές εφαρμογές που μεταμφιέστηκαν ως αβλαβείς πλατφόρμες οικονομικής διαχείρισης, αλλά είχαν τη δυνατότητα να μεταμορφωθούν σε άλλη εφαρμογή“, ​​είπε η Apple.

Η Apple είπε ότι, το 2022, σχεδόν 24.000 εφαρμογές αποκλείστηκαν ή αφαιρέθηκαν από το App Store για παραβιάσεις bait-and-switch όπως αυτές.

Η Apple αναφέρει ότι η ομάδα App Review του App Store ελέγχει κατά μέσο όρο πάνω από 100.000 εφαρμογές εβδομαδιαία, και περίπου το 90% αυτών ελέγχεται εντός 24 ωρών.

Απάτες πληρωμών στο App Store το 2022

Όπως είπαμε και παραπάνω, το περασμένο έτος η Apple απέκλεισε δόλιες συναλλαγές ύψους 2,09 δισεκατομμυρίων δολαρίων και έκανε ban περίπου 714.000 δόλιους λογαριασμούς ώστε να μην μπορούν να κάνουν παρόμοιες συναλλαγές ξανά.

Επιπλέον, μπλόκαρε περίπου 3,9 εκατομμύρια κλεμμένες πιστωτικές κάρτες ώστε να μην χρησιμοποιηθούν για δόλιες αγορές στο App Store.

Η Apple λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη την απάτη με πιστωτικές κάρτες και παραμένει προσηλωμένη στην προστασία του App Store και των χρηστών του από αυτό το είδος άγχους“, ανέφερε η εταιρεία.

Για παράδειγμα, με το Apple Pay, οι αριθμοί πιστωτικών καρτών δεν κοινοποιούνται ποτέ στους εμπόρους, εξαλείφοντας έτσι έναν παράγοντα κινδύνου στη διαδικασία συναλλαγής πληρωμής“.

Τέλος, το 2022, η Apple αφαίρεσε περισσότερες από 147 εκατομμύρια ψεύτικες κριτικές και αξιολογήσεις από το App Store. Η εταιρεία εξέτασε πάνω από 1 δισεκατομμύριο κριτικές για να καταφέρει να ανιχνεύσει τις ψεύτικες. Η αφαίρεση των fake reviews είναι πολύ σημαντική, αν λάβουμε υπόψη ότι πολλοί χρήστες βασίζονται στις κριτικές για να αποφασίσουν αν θα κατεβάσουν μια εφαρμογή στη συσκευή τους.

Το App Store, το επίσημο κατάστημα εφαρμογών της Apple πρέπει να προστατεύεται επαρκώς, ώστε να μπορούν οι χρήστες να κατεβάζουν ασφαλείς εφαρμογές. Σύμφωνα με την εταιρεία, το App Store έχει πάνω από 650 εκατομμύρια εβδομαδιαίους χρήστες από όλο τον κόσμο και διαθέτει μια παγκόσμια πλατφόρμα διανομής εφαρμογών σε περισσότερους από 36 εκατομμύρια εγγεγραμμένους προγραμματιστές.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, το App Store ξεκίνησε το 2008 με μια διπλή αποστολή: α) να δημιουργήσει μια αξιόπιστη και ασφαλή πλατφόρμα για τους χρήστες για λήψη εφαρμογών με ασφάλεια και β) να παρέχει στους προγραμματιστές μια συναρπαστική ευκαιρία να επιδείξουν τις ιδέες τους.

Πηγή: bleepingcomputer.com

Tags:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Το e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε επίσης

Instagram: Update των φίλτρων ευαίσθητου περιεχομένου για εφήβους

Το Instagram κυκλοφόρησε ένα update στα φίλτρα ευαίσθητου περιεχομένου του για τους εφήβους, προκειμένου να μειωθεί η έκθεση σε επιβλαβές περιεχόμενο. Τα τελευταία χρόνια, το Instagram προσπάθησε να είναι μια ασφαλέστερη πλατφόρμα για τους εφήβους αφού πολλοί ειδικοί σε θέματα ιδιωτικότητας και ακτιβιστές για τα δικαιώματα των παιδιών ισχυρίστηκαν ότι η εφαρμογή δεν είναι ασφαλής […]

Πόσο χρόνο να επιτρέπω στο παιδί μου να αφιερώνει στα κοινωνικά δίκτυα;

Μια από τις βασικές ανησυχίες των γονιών που πολλές φορές γίνεται και αιτία σύγκρουσης μέσα στο σπίτι είναι ο χρόνος που αφιερώνουν οι έφηβοι στα κοινωνικά δίκτυα.

Snapchat: Το νέο της AI προκαλεί ήδη ανησυχίες

Λιγότερο από μερικές ώρες αφότου το Snapchat κυκλοφόρησε το chatbot My AI σε όλους τους χρήστες την περασμένη εβδομάδα, η Lyndsi Lee, μια μητέρα από το East Prairie του Missouri, είπε στην 13χρονη κόρη της να μείνει μακριά από τη λειτουργία.