1. Παίζουμε μαζί με τα παιδιά μας. Εκτός του ότι είναι διασκεδαστικό, μας επιτρέπει να ελέγχουμε την καταλληλότητα του παιχνιδιού και να συσφίξουμε τις σχέσεις μας!
  2. Ενθαρρύνουμε το παιδί να ασχοληθεί με νέες δραστηριότητες και χόμπι που δεν περιλαμβάνουν την τεχνολογία και ενθαρρύνουμε τις κοινωνικές του αλληλεπιδράσεις στο φυσικό κόσμο.
  3. Θέτουμε από κοινού με το παιδί όρια και κανόνες στο χρόνο, στο περιεχόμενο και στο αν επιτρέπονται οι αγορές εντός εφαρμογής.
  4. Συμβουλευόμαστε τις ηλικιακές διαβαθμίσεις PEGI για το περιεχόμενο των παιχνιδιών πριν την αγορά/κατέβασμα του παιχνιδιού.
  5. Μιλάμε με το παιδί για την έννοια του “φίλου” στο διαδίκτυο και του εξηγούμε ότι δεν πρέπει να δέχεται αιτήματα φιλίας από αγνώστους και να συνομιλεί με αγνώστους.
  6. Εξηγούμε στο παιδί ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να συναντήσει κάποιον που γνώρισε στο διαδίκτυο, όσο χρόνο και αν αλληλοεπιδρά μαζί του.
  7. Εφαρμόζουμε τα εργαλεία γονικού ελέγχου που παρέχονται και δείχνουμε στο παιδί πως χρησιμοποιεί το report και το block.
  8. Δεν επιτρέπουμε στα παιδιά να κατεβάζουν περιεχόμενο χωρίς την έγκριση μας και ειδικότερα για να μικρότερα παιδιά απαιτείτε να υπάρχει προστασία και κλείδωμα της πρόσβασης στο διαδίκτυο.

Πηγή: SaferInternet4Kids.gr

Αφήστε ένα Σχόλιο

Το e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε επίσης

Ξεκινήστε νωρίς: Μιλήστε στα παιδιά σας για την κυβερνοασφάλεια

Στo νέο άρθρο της στήλης SecurityWatch, ρωτάμε έναν ειδικό για το πώς τα παιδιά μπορούν να κατανοήσουν την κυβερνοασφάλεια και να εστιάσουν σε αυτήν, όταν κάνουν τα μαθήματά τους ή όταν παίζουν.

Σκέψου πριν κοινοποιήσεις : Παιδιά στην εποχή των social media

Η ESET συμβουλεύει για το πώς η τάση για υπερβολική προβολή των επιτυχιών και των κατορθωμάτων των παιδιών μας στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να επηρεάσει το μέλλον τους και πως μπορούμε να περιορίσουμε τους κινδύνους που εγκυμονεί το “sharenting” (το φαινόμενο που προέρχεται από τις λέξεις share-μοιράζομαι και parenting-ανατροφή)

AdWiseOnline: Ενδυναμώνοντας τους νέους απέναντι στις παραπλανητικές πρακτικές μάρκετινγκ στα παιχνίδια

Η διαδικτυακή ψυχαγωγία των νέων έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια, με τα βιντεοπαιχνίδια να κυριαρχούν στη λίστα των αγαπημένων τους δραστηριοτήτων.