Από τότε που η Apple άρχισε να εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις (ads) στο App Store στις 25 Οκτωβρίου, διάφοροι προγραμματιστές έχουν εκφράσει την απογοήτευσή τους για τη λήψη διαφημίσεων για εφαρμογές gambling στην ενότητα “You Might Also Like” των δικών τους καταχωρίσεων. Αυτό είναι ιδιαίτερα προβληματικό επειδή αυτοί οι προγραμματιστές δεν έχουν καμία σχέση με εφαρμογές gambling.

Στο Twitter, ένας από αυτούς τους προγραμματιστές, ο Marco Arment, δημοσίευσε ένα screenshot που έδειχνε gambling ads στη σελίδα του App Store για την εφαρμογή podcast Overcast. Άλλοι προγραμματιστές που αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα έκαναν σαφή την αποδοκιμασία τους. Τώρα, η Apple δήλωσε στο MacRumors ότι έχει “διακόψει τα ads που σχετίζονται με τo gambling και μερικές άλλες κατηγορίες στις σελίδες προϊόντων του App Store”.

Now My App’s Product Page Shows Gambling Ads, Which I’m Really Not OK With.

Apple Shouldn’t Be OK With It, Either.

The App Store Has Corrupted Such A Great Company So Deeply. They Make So Much From Gambling And Manipulative IAPs That They Don’t Even See The Problem Anymore.

Marco Arment (@marcoarment) October 25, 2022

Η δήλωση της Apple αφήνει πολλά περιθώρια σαφήνειας. Δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο αν η εταιρεία τεχνολογίας σκοπεύει να συνεχίσει να προβάλλει gambling ads μετά την καταστολή της κατακραυγής. Επιπλέον, η Apple απέτυχε να παράσχει πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με την απόφασή της, ενώ η χρήση του όρου “παύση” φαίνεται να υποδηλώνει ότι αυτή η αλλαγή προορίζεται να είναι μόνο προσωρινή.

Ο Florian Mueller του blog FOSS Patents σημείωσε ότι η εισαγωγή διαφημίσεων από την Apple στις σελίδες εφαρμογών ασκεί πίεση στους προγραμματιστές να αγοράσουν αυτούς τους διαφημιστικούς χώρους. Εάν δεν προβούν στην αγορά, οι ανταγωνιστές θα μπορούσαν να τις χρησιμοποιήσουν και να τους “κλέψουν” πιθανούς πελάτες.

Εδώ και χρόνια, η Apple πουλάει διαφημίσεις στο App Store, ωστόσο, ο χώρος των διαφημίσεων στην καρτέλα Today ήταν μόνο για μια επιμελημένη επιλογή συστάσεων από τη συντακτική ομάδα της Apple. Τώρα, η ενότητα “You Might Also Like”, όπου οι διαφημίσεις εμφανίζονται πλέον στο κάτω μέρος των καταχωρίσεων περιέχει κάρτες προτάσεων για παρόμοιες εφαρμογές. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στις διαφημίσεις καζίνο να εμφανίζονται σχεδόν οπουδήποτε στο App Store, επειδή οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύουν και σε άλλες κατηγορίες εκτός της δικής τους.

Πηγή: engadget.com

Tags:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Το e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε επίσης

Διαδίκτυο: Κίνδυνοι που απειλούν τα δεδομένα μας και τρόποι προστασίας

Το Διαδίκτυο αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας και μας προσφέρει άμεσες και εύχρηστες λύσεις για την εργασία, την επικοινωνία και την ψυχαγωγία μας.

Διέρρευσαν τα usernames του taxisnet!

Ιδιαίτερη ανησυχία έχει προκαλέσει η πληροφορία ότι έχουν διαρρεύσει τα ονόματα οφειλετών του Δημοσίου (τελών κυκλοφορίας) και των usernames.

TikTok: Όριο ημερήσιας χρήσης για νέους κάτω των 18 ετών

Σε 60 λεπτά ημερησίως περιορίζει το TikTok το χρόνο χρήσης του για νέους κάτω των 18 χρόνων, σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν οι νέοι το χρόνο που περνούν στην εφαρμογή.