Όσοι προτιμούν τη δωρεάν έκδοση του YouTube με διαφημίσεις, πρέπει να έχουν υπόψη ότι υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα που η πλατφόρμα δεν φαίνεται να έχει λύσει ακόμη: ακατάλληλες διαφημίσεις – για να το πούμε πιο family friendly. Εδώ και μήνες, πολλοί χρήστες παραπονιούνται για διαφημίσεις που προωθούν NSFW περιεχόμενο, όπως αυτή για την εφαρμογή “Mitha”.

Οι αναφορές από χρήστες όπως οι RamanIndoria και Low_Beautiful969 στο Reddit, αλλά και ο Anfz στο X, αποδεικνύουν ότι το πρόβλημα είναι διαδεδομένο. Η απάντηση του YouTube σε αυτά τα παράπονα ήταν ότι “εξετάζουν το θέμα” και ότι “θα το χειριστούν”. Παρ’ όλα αυτά, το πρόβλημα συνεχίζεται.

Παρά τις δηλώσεις των εκπροσώπων του YouTube ότι η πλατφόρμα έχει αυστηρή πολιτική κατά των σεξουαλικά υπονοούμενων διαφημίσεων και ότι χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για να αφαιρεί τις ακατάλληλες διαφημίσεις, φαίνεται πως το σύστημα δεν λειτουργεί αποτελεσματικά.

Είναι ειρωνικό το γεγονός ότι η πλατφόρμα τιμωρεί αυστηρά τους δημιουργούς για παραβιάσεις των κανόνων της, αλλά δεν εφαρμόζει με την ίδια αυστηρότητα τους κανόνες για τις διαφημίσεις που προβάλλονται σε αυτή.

Πρέπει επιτέλους το YouTube να αναλάβει πραγματικά την ευθύνη και να εξασφαλίσει ότι οι χρήστες του δεν θα αντιμετωπίζουν ανεπιθύμητο περιεχόμενο. Οι ακατάλληλες διαφημίσεις εμφανίζονται κατά καιρούς, κάτι που δείχνει ότι ίσως η πλατφόρμα δοκιμάζει κάποια μέτρα, αλλά σίγουρα δεν έχει καταφέρει ακόμη κάτι ουσιαστικό.

Πηγή: AndroidAuthority.com

Tags:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Το e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε επίσης

Χρήση passkey και από το 1Password, τέλος οι κλασικοί κωδικοί πρόσβασης

Όσοι θέλουν να έχουν ασφαλή τη διαδικτυακή τους ζωή, και όχι μόνο, χρησιμοποιούν κάποιον ισχυρό password manager για να εξασφαλίζουν τα στοιχεία σύνδεσης τους.

Mozilla Firefox: Προσφέρει στους χρήστες Android ένα πρωτοφανές επίπεδο ασφάλειας

Το Mozilla Firefox επεκτείνει τώρα την Total Cookie Protection, η οποία ήταν προηγουμένως διαθέσιμη μόνο σε προγράμματα περιήγησης για υπολογιστές, στην πλατφόρμα Android.

Google: To 10% της κίνησης στο web γίνεται με HTTP, αντί για το ασφαλές HTTPS

Η Google είναι ένας μεγάλος υποστηρικτής του HTTPS και ανακοίνωσε ότι ο Chrome θα το χρησιμοποιεί από προεπιλογή.